Znajdują się one przy najbardziej ruchliwych autostradach A1, A2, A4 i każdego dnia oglądają je tysiące kierowców. Reklama przy drodze, patrząc na to zjawisko, jest niepodważalnie jednym z lepszych sposobów na to, jak rozreklamować swoją markę, produkty, czy też usługi. Związane z nimi koszty nie są wysokie, dzięki czemu każda, nawet niewielkich rozmiarów lokalna firma, może sobie pozwolić na tego typu promocje. Dlaczego jeszcze reklama wielkoformatowa cieszy się taką popularnością?
Jest nienachalna w odbiorze
Reklama przy drodze, w przeciwieństwie do natrętnych komunikatów w internecie, czy też przerywników w telewizji, nie wzbudza tak wielu negatywnych emocji. Jej forma jest najczęściej prosta, przez co lepiej zapamiętywana. Na tle pól i łąk wyróżnia się, a jej rozmiar pozwala dostrzec ją nawet z odległości 100 metrów.
Można wprowadzać zmiany
Każda kampania reklamowa ma swoje etapy i nigdy nie jest statyczna. Billboard przy drodze doskonale wpasowuje się w ten rytm. Wykupiona przez firmy powierzchnia otwiera przed nimi możliwości, których aż żal nie wykorzystać. Przedstawiane grafiki mogą obrazować to, co dzieje się w firmie i być odpowiedzią na aktualnie panujące trendy.
Odporna na warunki atmosferyczne
Aby stać się rozpoznawalnym należy zainwestować w trwałe przekaźniki swojej kampanii marketingowej. Reklama przy autostradzie niepodważalnie stanowi jeden z nich. Niezależnie od tego, czy świeci słońce, pada deszcz, czy też sypie śnieg – ona niewzruszenie stoi na swoim miejscu. Nie można jej wyrzucić jak ulotki ani przełączyć, jak to jest w przypadku reklam emitowanych w telewizji, czy też w internecie.