Żyjemy w czasach, gdzie już praktycznie nie ma przestrzeni wolnej od plakatów, sloganów, czy też markowych znaków. Reklama przy drodze a może w mieście? Która z nich lepiej się spisze? Zastanówmy się nad tym.
Bo liczy się tło
Pomiędzy większymi, jak i mniejszymi miastami w Polsce rozpościerają się łąki, pola oraz lasy. Reklamy przy drodze na takim tle są bardzo widoczne i niepodważalnie przyciągają wzrok. Są tak dużych rozmiarów, że można dostrzec je już nawet z odległości około 100 metrów w linii prostej.
Jest to niepodważalnie atut tego sposobu promowania swojej marki. Czy tak samo sytuacja wygląda w mieście? Niekoniecznie. Tablice reklamowe stoją jedna koło drugiej, przy równym akompaniamencie coraz bardziej popularnych wyświetlaczy. Nic więc dziwnego, że niektóre plakaty, nawet wielkoformatowe, niekiedy umykają naszej uwadze.
Ważna jest okolica
Na reklamy przy drodze decydują się najczęściej firmy, przedsiębiorstwa o zasięgu krajowym, chcąc zaprezentować swój produkt, czy też usługę, jak największej ilości potencjalnych klientów. Z tego sposobu korzystają również firmy lokalne. Wybierane jednak przez nie reklamy przy drodze krajowej znajdują się blisko miast, w których prosperują.
W przestrzeni miejskiej można natomiast znaleźć jeszcze więcej treści, zaczynając od spotów wyborczych, po wydarzenia kulturalne, kończąc na plakatach filmowych, czy też atrakcjach turystycznych. Dlatego właśnie warto zastanowić się nad wynajęciem miejsca na reklamę przy drodze. Jest to niepodważalnie inwestycja warta zachodu.